بانک رفاه

سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،  این سامانه با هدف دریافت پیام ها، شکایات و دیدگاه های مردمی و ارائه پاسخ در سریع ترین زمان ممکن در بیمه مرکزی راه اندازی شد.

در آیین افتتاح این سامانه، رییس کل بیمه مرکزی با تشریح اهمیت استقرار یک مرکز قدرتمند و جامع پاسخگویی در نهاد ناظر نسبت به توسعه آن تاکید و رهنمودهایی را به کارکنان این سامانه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل از طریق تماس با شماره تلفن این سامانه (۲۳۴۲) اطلاعات بیمه ای مورد نیاز خود از قبیل اطلاعات شبکه فروش شرکت های بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای، میزان حق بیمه ی بیمه اجباری شخص ثالث، نحوه و مدارک مورد نیاز دریافت خسارت در بیمه های اتومبیل، شرایط و فرآیند اخذ مجوز کارگزاری بیمه، نمایندگی بیمه و ارزیابی خسارت بیمه ای را به صورت مکانیزه و از طریق پیامک دریافت کنند.
گفتنی است این سامانه در راستای مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف بهبود سطح پاسخگویی بیمه مرکزی به مردم و دسترسی آسان ایشان راه اندازی شده و قادر است تمامی اطلاعات مربوط به انواع بیمه نامه، شفاف سازی اطلاعات و رفع ابهام های بیمه ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا