بانک رفاه

سوئیفت بانک کشاورزی قطع نیست

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، حبیب الله محمدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی فعالین اقتصادی مازندران با روسای دوایر ارزی بانک کشاورزی کشور بابیان اینکه در لیست تحریم قرار نگرفتن بانک کشاورزی فرصتی برای کمک به بانک‌های دیگر است، اظهار داشت: بانک کشاورزی در زمان تحریم به فکر حفظ امتیازات بانکی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی تمام خدمات ارزی و ریالی را ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سوئیفت بانک کشاورزی جمهوری اسلامی هیچ‌وقت قطع نشده است و خدمات این بانک در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

محمدی بابیان اینکه در زمان و بعد تحریم کارگزاری بانک کشاورزی منحصربه‌فرد بوده است و در کشورهایی همچون اسپانیا، ایتالیا، روسیه و غیره با بانک‌های معتبر در حال همکاری و ارتباط است، افزود: شبکه کارگزاری بانک کشاورزی بی‌عیب و نقص و نسبت به بانک‌های دیگر یک امتیاز و پیش‌قدم است.

محمدی با اعلام اینکه طرح چابک سازی عملیات ارزی بانکی در دستور کار است، اذعان داشت: با اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت‌های استان‌ها و کشور استفاده کرد.

وی با اعلام اینکه بخشنامه‌های پسابرجام در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است، گفت: بانک‌ها در چهارچوب قانونی آمادگی ارائه مجوز برای انتقال ارز به داخل و خارج کشور را دارد.

رئیس اداره کل عملیات ارزی بانک کشاورزی کشور بابیان اینکه بانک صادرات و دو بانک دیگر متأسفانه در تحریم باقی می‌مانند، اظهار داشت: تحریم‌های بانکی کاملاً برداشته‌شده است.

وی با اعلام اینکه بانک کشاورزی در زمان تحریم بازوی فعال بوده است، گفت: بانک‌های سپه، ملی، صادرات، تجارت و رفاه جزء تحریم هستند و بانک کشاورزی به دلیل رعایت استانداردها و مقررات در لیست تحریم قرار نگرفته است و در کشورهای اروپایی مشکل تبادل ارزی نداریم مشروط به اینکه بانک مرکزی ارز را تأمین کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا