بانک رفاه

شاخص توانگری بیمه دی به سطح ۲ رسید

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از ایسنا، این شاخص در سال ۹۲ به گونه‌ای بود که شرکت بیمه دی با محدودیت‌هایی در فعالیت‌های بیمه‌ای مواجه بود اما در سال‌های بعد و با تلاش مدیریت جدید و حمایت بانک دی به صورت پله‌ای رشد کرد.

شرکت بیمه دی که در سال ۹۲ از نظر بیمه مرکزی فاقد توانگری مالی برای ایفای تعهدات خود بود و با محدودیت فعالیت در چند رشته روبه‌رو شد، اکنون با طی مسیر تعالی و بالندگی در زمره بیمه‌های فعال و توانا در ایفای مسئولیت‌های خود در قبال بیمه‌گزاران قرار دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا