بانک رفاه

طرح اوج بانک رفاه کارگران؛ یک تیر و دو نشان

به گزارش دنیای بانک، تسهیلات با نرخ سود ۱۲ تا ۱۶ درصد و مدت بازپرداخت دو ساله به همراه شانس بردن جایزه ویژه از جمله مزایای ویژه طرح اوج بانک رفاه کارگران است. طرحی که هدف آن حمایت و تامین مالی کسب و کارهایی است که از پایانه‌های فروشگاهی و یا درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه استفاده می‌کنند و به همه فعالان اقتصادی مشمول این طرح، یک اعتبار ویژه اختصاص می یابد.
طرح اوج بانک رفاه هم امتیاز است و هم جایزه؛ امتیاز شما، ممتاز بودن و دریافت خدمات متمایز از بانک رفاه است و جایزه ویژه‌ای هم در قالب بسته تشویقی پیش‌بینی شده است. الگوی حاکم بر خدمت یا طرح اوج رفاه، مبتنی بر اعتبارسنجی و اعتباردهی به مشتریان است. به این ترتیب مشتریان و پذیرندگان مشمول طرح بسته به میزان فعالیت‌ و دادوستدشان و همچنین میزان استفاده و بهره‌مندی از پایانه‌های فروشگاهی یا همان کارتخوان‌های معروف و یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک رفاه، امتیاز و اعتبار می‌گیرند. بانک هم خود را موظف می‌داند که خدمات ویژه و ممتازی را برای شما در نظر بگیرد و اعتبار یا تسهیلاتی بدون هیچ دردسر و دیوان‌سالاری خاصی پیش‌بینی شده که در صورت نیاز می‌توانید از آن بهره ببرید و به کسب و کار خودتان رونق دهید.
اگر خوش شانس باشید و در جشنواره‌های فصلی بانک رفاه به قید قرعه برنده شوید، یک کمک هزینه نقدی رونق کسب و کار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال دریافت خواهید کرد.
فکر کردن ندارد و اگر پرسشی دارید، ابتدا به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ زنگ بزنید و از کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه، اطلاعات لازم را بگیرید و اگر هم فرصت دارید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید و از مسئول اعتبارات شعبه بخواهید تا اطلاعات بیشتری از مزایای طرح اوج یا نحوه استفاده از خدمات آن در اختیارتان قرار دهد.

یک کارتخوان همیشه برنده!
حتما از اینکه مجبورید هر روز از چند کارتخوان یا پایانه فروشگاهی استفاده کنید خسته شده‌اید. راه‌حل آسان این است که یک کارتخوان همیشه برنده متصل به یک بانک خوشنام و همیشه متمایز را در اولویت استفاده خود قرار دهید. به این ترتیب آنلاین می‌توانید با استفاده از خدمات اینترنت بانک رفاه، در لحظه حساب بانکی‌تان را مدیریت کنید، با تراکنش‌های خود، اعتبارتان را افزایش دهید. بانک هم وظیفه دارد با رصد اعتبار شما، خدمات شایسته‌ای را در اختیارتان قرار دهد و تنها یکی از این خدمات ویژه، اعتبار یا تسهیلات ارزان‌تر با مدت بازپرداخت مناسب است که می‌توانید با استفاده از این تسهیلات کسب و کارتان را رونق ببخشید.
اوج‌گیری کسب و کارتان به هدف صحیحی بستگی دارد که خودتان ترسیم می‌کنید و اگر گام نخست را درست بردارید، به هدف‌تان خواهید رسید. با طرح اوج بانک رفاه کارگران، شما مدام اعتبارتان را بیشتر می‌کنید و بانک هم در لحظه اعتبارتان را می‌سنجد و همواره به عنوان یک حامی در کنارتان است و اگر نیاز به تسهیلات داشته باشید، حتما بانک در کنارتان خواهد بود. تلفن را بردارید و به این شماره زنگ بزنید: ۸۵۲۵-۰۲۱

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا