بانک رفاه

عادل فردوسی پور به دنیای رسانه برگشت

به گزارش دنیای بانک، مجوز فعالیت این پایگاه خبری به نشانی http://football360.ir/ در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در واقع در ماه‌های آخر دولت حسن روحانی صادر شده است. عادل فردوسی‌پور که پس از اختلاف‌نطر با علی فروغی مدیر شبکه سه صدا و سیما شاهد تعطیل شدن برنامه ۹۰ بود، تنها حضورش در تلویزیون را به تهیه کنندگی برنامه‌ای به نام فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش کرده بود.

فعالیت پایگاه خبری فوتبال ۳۶۰ به تازگی شروع شده و هنوز استارت جدی آن زده نشده اما به نظر می‌رسد فردوسی‌پور تصمیم دارد همزمان با آغاز لیگ حرفه‌ای فوتبال در ایران و جهان، وقت خود را صرف رسانه‌ای کند که دیگر مال خود اوست، هم در مقام صاحب امتیاز و هم در مقام مدیر مسئول.

این مجری محبوب و سرشناس ورزش ایران که دیگر اجازه گزارش‌گری فوتبال هم به او داده نمی‌شود، تصمیم دارد تا رسانه‌ای به ۲ زبان فارسی و انگلیسی را اداره کند ولیکن هنوز او موفق نشده از سازمان ساترا تحت مدیریت سازمان صدا و سیما مجوز یک تلویزیون اینترنتی را بگیرد و بعید است مدیران این سازمان ریسک کنند و چنین مجوزی به او بدهند چرا که در این صورت فردوسی‌پور خودش می‌تواند در مقام یک مجری در فضای اینترنتی، متمایز ظاهر شود و جای خالی ۹۰ را پر کند.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا