بانک رفاه

عسکریه؛ ۲۹ سال حامی اقتصاد ملی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه اعلام کرد که نام این موسسه تا پایان سال به موسسه ملل تغییر پیدا می‌کند. حجت الاسلام و المسلمین امین جوادی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره زمان تغییر نام موسسه عسکریه، اظهار داشت: این تغییر نام مراحل ثبتی خود را طی می کند. جوادی تصریح کرد: پس از انجام مراحل ثبتی و دیگر مراحل لازم، نام موسسه عسکریه به نام موسسه ملل تغییر خواهد کرد. به گفته وی، جوادی پیش بینی کرد که تابلوهای جدید موسسه با نام موسسه ملل تا پایان سال بر سر در شعب این موسسه نصب خواهد شد.

سکاندار مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه در نشستی صمیمی با خبرنگاران: امروز ۲۹ سال می شود که از تولد و فعالیت موسسه اعتباری عسکریه می گذرد و  این موسسه در زمان جنگ و شرایطی که تعداد بانک ها کم بود؛ به منظور خدمات رسانی بیشتر در حوزه پولی و مالی تاسیس شد تا به مردم در زمینه اشتغال زایی، تسهیلات مسکن و… ارائه خدمت کند.

امین جوادی با اشاره به رسالت اولیه موسسه اعتباری عسکریه در بدو تاسیس گفت: قرار بود موسسه عسکریع در زمان جنگ تحمیلی به شکل یک نهاد پولی و مالی تاسیس شود تا بتواند در جبهه دفاع مقدس، به مردم و خانواده رزمندگان خدمات ارائه دهد،  اما شرایط به شکلی رقم زده شد که این رسالت  را در موسسه ای اعتباری اجرایی کردیم و هم اکنون موسسه اعتباری عسکریه با دارا بودن ۳۲۰ شعبه در سراسر کشور، به هموطنان  در امور مالی و بانکی خدمت رسانی می کند.

جوادی برداشتن و تعلیق تحریم ها را فرصتی مثال زدنی برای اقتصاد ایران دانست و افزود:  تلاش ما در موسسه اعتباری عسکریه این است تا در کنار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، صادرات را رونق داده و نرخ ارزآوری کشورمان را ارتقاء دهیم. مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه خام فروشی را یک بلا برای اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند تا در بازارهای بین المللی جایگاه مطلوبی را به دست آوریم.

جوادی برداشته شدن و تعلیق تحریم ها را برای اقتصاد و صنعت بانکداری ایران یک فرصت دانست و اعلام کرد: بانک ها باید در این شرایط خود را تجهیز کنند و از ارتباط خود حداکثر استفاده را داشته باشند. این فرصتی است که صنعت بانکداری می تواند خدمات و دستاوردهای خود را در بیرون مرزها معرفی کرده و مخاطب بین المللی را جذب کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا