بانک رفاه

عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش روابط عمومی؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین در این دیدار با بیان اینکه دقت، سرعت و صحت باید سرلوحه همکاران شعب باشد، گفت: ارائه خدمات مناسب و مطلوب همراه با اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان است.
علیزاده بر وفاق و همدلی بین همکاران تاکید کرد و افزود: درخواست مشتریان باید در اسرع وقت رسیدگی و انجام شود.
مدیر استانی بانک ایران زمین دقت و نظارت بیشتر روسای شعب بر امور جاری شعبه و کنترل روزانه اسناد را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نظارت بیشتر بر نحوه برخورد همکاران با مشتریان و دقت در ارائه خدمات بانکداری مدرن از اولویت های اصلی روسای شعب است.
در ادامه این مراسم بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی استان به تشریح عملکرد و تجزیه و تحلیل شعب پرداخت و همراهی و جدیت همکاران در انجام درخواست مشتریان را پیشرفت بهتر امور بیان کرد.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا