بانک رفاه

فهرست شعب ارزی ارائه کننده اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی

اوراق ارزی بانک مرکزی از دیروز در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران قابل خریداری است و این ابزار فرصت مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در بازار ارز سرمایه‌گذاری کنند.

خرید این اوراق همانند سرمایه‌گذاری در بازار ارز است چرا که نرخ آن با نرخ تواقفی بازار متشکل ارزی ایران و به روز محاسبه می‌شود و همچنین قابلیت نقدشوندگی در طول دوره سررسید سه ماهه را دارد.

تاریخ انتشار این اوراق ۲۵ آبان‌ماه، با سر رسید سه ماهه است و حداقل و حداکثر میزان خرید اوراق توسط هر شخص حقیقی ایرانی بالاتر از ۱۸ سال، به ترتیب معادل ریالی ۱۰۰۰ دلار و ۴۰۰۰ دلار است.

طبق اعلام بانک مرکزی، هر مشتری می‌تواند تنها یک بار با کد ملی خود اقدام به خرید این اوراق کند و متقاضیان خرید، باید وجه ریالی آن را با نرخ پایانی روز قبل دلار توافقی (اسکناس بازار متشکل معاملات ارزی) بپردازند.

این اوراق قابل بازخرید قبل از سررسید به نرخ روز قبل دلار توافقی است.

دریافت اسکناس ارز (دلار) در زمان سر رسید اوراق (۲۵ بهمن ماه سال جاری) منوط به پرداخت نرخ حق الوکاله توسط مشتری معادل هفت درصد مبلغ ریالی در زمان سررسید مذکور است.

بدیهی است در صورت تسویه نقدی (ریالی) در سر رسید، حق الوکاله دریافت نخواهد شد.

با مراجعه به هر کدام از شعب ارزی بانک ملی ایران در سراسر کشور که در فایل زیر اسامی و آدرس آن‌ها ذکر شده است، می‌توانید نسبت به خرید اوراق ارزی بانک مرکزی اقدام کنید.

برای دریافت فهرست شعب ارزی ارائه کننده اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا