بانک رفاه

قرعه‌کشی جشنواره کارت هدیه اقتصاد نوین

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در این جشنواره تمامی کارت‌های هدیه با حداقل مانده ۲۵۰٫۰۰۰ رالا که از ابتدای اسفند ماه ۹۴ تا پایان اسفند ماه ۹۶ صادر شده‌اند در قرعه‌کشی شرکت داده شدند و جوایز ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه خرید خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی به دارندگان آنها تعلق گرفت. 

جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به صورت فصلی برگزار و به ازای هر ۲۵۰ هزار رالک از مانده کارت هدیه در هر روز، یک امتیاز برای دارنده کارت هدیه درنظر گرفته می‌شود. 
گفتنی است، دارندگان این کارت‌ها برای آگاهی از شرایط قرعه کشی و اطلاع از برندگان هر دوره از جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی بانک به آدرس اینترنتی https://www.enbank.ir مراجعه نمایند و با ثبت شماره ۱۶ رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز این سایت، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر اینصورت، امتیاز فعلی کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند. 
همچنین برندگان این دوره حداکثر تا پایان فصل پاییز ۹۷ فرصت دارند اطلاعات خود (شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس، آدرس و شعبه موردنظر برای دریافت هدیه) را به مرکز ارتباط نوین با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ – 021 اعلام و با همراه داشتن فیزیک کارت هدیه به شعبه اعلام شده مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا