بانک رفاه

قطعی موقت خدمات غیر حضوری بانک ملت

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در بازه زمانی ساعت ۲ تا ۸ بامداد روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری کلیه ارتباطات شبکه ای و سرویس‌های بانکی غیر حضوری (خودپرداز، پایانه های فروش، همراه بانک،  بانکداری اینترنتی، تلفن بانک و …) بانک ملت با قطعی مواجه خواهند بود.

بر این اساس، ارایه خدمات بانکی غیرحضوری پس از این وقفه به طور عادی از سرگرفته خواهد شد.

براساس اعلام مدیریت فناوری اطلاعات بانک ملت، این قطعی موقت در راستای اعمال تغییرات زیرساختی در حوزه مراکز داده این بانک صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی بانک ملت بابت این قطعی موقت از مشتریان و کاربران خدمات بانکی غیرحضوری خود پوزش می طلبد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا