بانک رفاه

مزایده املاک مازاد بانک کشاورزی مازندران

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بانک کشاورزی استان مازندران در نظر دارد املاک مازاد مشروحه ذیل را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند ، لذا متقاضیان خرید می توانند جهت دریافت فرم شرایط شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت از تاریخ انتشار در روزنامه در ساعات اداری به نشانی ساری – میدان امام – خ جام جم – مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران – واحد حقوقی مراجعه فرمایند . پاکت های پیشنهادات ارائه شده در روز چهارشنبه مورخ 26/7/96 ساعت 9 صبح درسالن جلسات مدیریت استان به آدرس اعلامی با حضور اعضای کمیسیون معاملات و نمایندگان مراجع ذیصلاح مفتوح و قرائت خواهد شد و حضور پیشنهاد دهندگان روز بازگشائی پاکات با در دست داشتن رسید پرداختی و کارت شناسایی بلامانع است .

متقاضیان می توانند در ساعت اداری با شماره تماس 33369917-011 جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایند .

توضیحات و شرایط :

1- مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% مبلغ پایه مندرج در آگهی می باشد که طبق مندرجات اسناد مزایده الزاماً می بایست به حساب بستانکاران بانک کشاورزی واریز و یا ضمانت نامه بانکی معتبر شرکت در مزایده به میزان اعلام شده ارائه نماید

2- بازدید از املاک و مطالعه مدارک و سوابق مربوطه قبل از شرکت در مزایده برای تمامی شرکت کنندگان در مزایده ضروری می باشد وشرکت در مزایده به منزله اطلاع کامل از شرایط املاک خواهد بود .

3- کلیه املاک با وضع موجود واگذار می گردد و املاکی که دارای متصرف می باشند ، با توجه به اینکه ارزیابی انجام شده با فرض مذکور می باشد ، لذا تخلیه و رفع تصرف بر عهده خریدار می باشد ، و بانک تحت هیچ عنوان تعهدی به تخلیه و تحویل املاک ندارد .

4- بانک در رد هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است .

5- آخرین مهلت شرکت درمزایده وتحویل پاکتهای پیشنهاد قیمت تا ساعت 14 روز دو شنبه مورخ 24/7/96 می باشد .   

6- در واگذاری کلیه املاک ، اولویت با پیشنهاد خرید نقدی بوده و پیشنهاد خرید اقساطی به صورت درصدی بابت پیش پرداخت و الباقی حداکثر به مدت 5 سال در قالب عقد اجاره بشرط تملیک با سود متعارف زیربخش مربوطه مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار  خواهد بود .

7- کلیه هزینه متعلقه تا روز تحویل و تحول و کلیه هزینه های حقوقی و انتشار آگهی مزایده در جراید به نسبت املاک ارائه شده و  بر اساس اعلام بانک بوده و هزینه های نقل و انتقالات اعم از دفترخانه و دارایی و … بعهده برنده مزایده می باشد .

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا