بانک رفاه

نبض بانکداری دیجیتال در ایران زمین متمایز می‌زند

ماجراجویی‌های بانک ایران زمین از آنجا شروع می‌شود که نبض بانکداری دیجیتال در این بانک متمایز می‌زند و در پشت صحنه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است که آینده ارتباط بین مشتریان و بانک را متحول می‌سازد. فراز یا همان فناوری روز ایران زمین، تنها یک پلتفرم معمولی بانکداری دیجیتال نیست. از هم اکنون بسیاری از مشتریان این بانک منتظرند تا به جمع دیگر دارندگان پلتفرم فراز بپیوندند و تجربه متفاوت و متمایز از بانکداری تمام دیجیتال را شاهد باشند.

مدیران بانک ایران زمین معتقدند که یک انقلاب در بانکداری دیجیتال رقم خورده و قول داده‌اند تا آخر سال، راه را برای علاقه‌مندان به در اختیارداشتن پلتفرم فراز باز کنند. این پلتفرم به ویژه برای صاحبان و فعالان عرصه فین‌تک‌ها، استارتاپ‌ها و تجارت دیجیتال و همچنین کسب و کارهای کوچک و داد و ستدهای آنلاین یک راه حل ساده، شفاف و البته ایمن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

آنچه در ارتباط با تحولات فناوری بانک ایران زمین قابل تامل است، نوع تفکر حاکم بر این فرآیندها و سنجش نیازهای آینده و حرکت رو به جلوی بانک برای پوشش نیازها و خدمات مورد انتظار مشتریان است. ۵ سال صبر و تلاش بدون هیاهو اکنون نتیجه داده و قرار است به زودی صنعت بانکداری ایران شاهد تولد اولین بانک دیجیتال ایران زمین باشد. تولدی از جنس بانکداری باز، انقلابی در بانکداری دیجیتال که هدف آن رفتن بانک به سمت مشتری و دگرگون شدن بانکداری سنتی مبتنی بر شعبه‌محوری خواهد بود.

در بانکداری دیجیتال ایران زمین، هر مشتری هویت و شناسنامه جداگانه و ویژه خود را خواهد داشت و بر اساس تحلیل داده‌ها و رفتارهای مشتریان، خدمات مورد انتظار او تعریف و در اختیار قرار می‌گیرد و هرگونه بازخورد مثبت و منفی در ارتباط بین مشتری و بانک تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی می‌شود تا به انتظارات مشتریان پاسخ داده شود.

  • پشت صحنه چه خبر است؟

به واقع در بانکداری دیجیتال ایران زمین این مشتریان هستند که تعیین می‌کنند چه خدماتی را می‌خواهند دریافت کنند و این وظیفه بانک ایران زمین است که خدمات را به نحو شایسته و متمایز ارائه دهد. به این معنا که وقتی مشتری وارد درگاه‌های بانک می‌شود، فرقی نمی‌کند این درگاه دستگاه خودپرداز باشد، یا اینترنت بانک یا همراه بانک، بر اساس آنچه از او قبلا تجزیه و تحلیل شده، تلاش می‌شود تا منوی اختصاصی از خدمات در اختیار او قرار گیرد. در چنین وضعیتی بانک به سراغ مشتری می‌رود و به جای اینکه مشتریان به شعبه بروند، می‌توانند از خدمات آنلاین حتی تماس تصویری با بانک بهره‌مند شوند و خدمات و نیازهای خود را مطرح کنند. یک مرکز تماس کاملا دیجیتال با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های بانکداری باز، از قبل توسط بانک ایران زمین ایجاد شده که از مشتریان می‌خواهد قبل از حضور در شعبه، در محل کار یا زندگی یا هرجایی کشور در ارتباط باشند و بگویند چه می‌خواهند، با این تمایز که بانک هم با رصد نیازهای قبلی و تحلیل رفتارهای مشتریان از قبل خود را آماده ارائه خدمات کرده است.

  • سال ۱۴۰۰؛ سال ایران زمین

آینده تجارت در جهان بر اساس داد و ستدهای دیجیتال رقم می‌خورد. شعبه دیجیتال، صرافی دیجیتال، بانک دیجیتال، بیمه دیجیتال و در یک کلام شهروندان دیجیتال. این تمام آن چیزی است که در پشت صحنه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش ۴ سال گذشته بانک ایران زمین رخ داده و سال ۱۴۰۰، سال بانک ایران زمین است. به دنیای بانک دیجیتال ایران زمین خوش آمدید و منتظر خبرهای مهم باشید. چه اینکه به گفته مدیرعامل بانک، پلتفرم فراز بانک ایران زمین، نخستین نمونه کامل بانکداری دیجیتال در کشور به حساب می‌آید و  سال ۱۴۰۰ سال موفقیت برای بانک ایران زمین خواهد بود.

جشن تولد بانک ایران زمین، یعنی دگرگون شدن دنیای بانکداری دیجیتال و پایان بانکداری سنتی و بسته برای حرکت به سمت بانکداری باز. جایی که این مشتریان بانک‌ هستند که تعیین کننده مسیر آینده بانکداری هستند.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا