بانک رفاه

نبض هفتگی قیمت سهام بیمه کوثر

به گزارش شبکه خبری تخصصی دنیای بیمه، ۱۳ درصد رشد در ۱۵ روز نتیجه داد و ستد سهام بیمه کوثر در بازار دوم فرابورس ایران بود. ارزش سهام این شرکت از ابتدای فعالیت بازار سهام در پنجم فروردین ماه امسال ۴۰۸ ریال افزایش یافته و از ۳۱۳۵ ریال به ۳۵۴۳ ریال قد کشیده است. این بالاترین قیمت سهام بیمه کوثر از ابتدای سال ۱۳۸۹ به شمار می آید. مجید مشعلچی فیروزآبادی هم اکنون مدیرعاملی شرکت بیمه کوثر را دارد و علاوه بر او مرتضی یار، عیسی احمدنژاد، سید محمود هاشمی و اصغر ابن الرسول اعضای هیات مدیره این شرکت بیمه ای کشور هستند.

روند قیمت سهام بیمه کوثر در بازار سهام ایران

درباره بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی مشغول به فعالیت است. سرمایه شرکت پس از افزایش سرمایه در سال ۹۶، درحال‌حاضر به ۲۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که ملت متدین و بزرگوار ایران شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در عرصه بیمه‌گری هستند. بر اساس همین باور، شرکت بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و برتر با رویکردی خدمت‌محور و تاکید بر گسترش بیمه‌های زندگی به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.

این شرکت با بهره‌مندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و رویکردی مشتری‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده، با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر مدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های دینی و مذهبی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه دهد. شرکت بیمه کوثر درحال حاضر ۳۱ شعبه و بیش از۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا