بانک رفاه

نقش‌ بانک سپه در فعالیت‌های مولد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مصطفی پرتوافکنان در چهارمین مجمع دبیران شوراهای امر به‌معروف و نهی از منکر که با حضور وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر برجسته‌ترین، بارزترین و گرامی‌ترین واجب در بین واجب‌ها است. هدف تمام انبیا و اولیا اصلاح جامعه بشری بوده و مؤثرترین ابزار برای رسیدن به‌ این هدف بزرگ، امر به‌معروف و نهی از منکر است.

عضو هیأت‌مدیره بانک سپه  در خصوص تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های اساسی در زمینه ترویج و اجرای امر به‌معروف و نهی از منکر در کشور گفت: در عرصه اقتصادی، کشور ما، در بسیاری از فعالیت‌های زیربنایی ورود پیدا کرده و به‌خودکفایی و تولید انبوه رسیده که نشان‌دهنده مصادیق امر به‌معروف در حوزه تولید و اشتغال‌زایی است.
پرتوافکنان با بیان اینکه بانک سپه قصد دارد تا به‌ صنایع و بخش‌های مولد کشور کمک کند تصریح‌کند: بانک سپه ۴۰ درصد صنعت سیمان کشور را تأمین مالی کرده و پس از بهره‌برداری نسبت به‌واگذاری سهام آن‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری بانک سپه زمینه ذخیره‌سازی ۱۰ میلیون بشکه نفت در کشور فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بانک سپه اقدامات اثرگذاری را انجام داده است، اظهارکرد: تجلیل از خانواده مدافعان حرم، تجلیل از خانواده معزز شهدا، تجلیل از ۱۱۲ خانواده پلیس آگاهی و همچنین بهبود وضعیت معیشتی خانواده شهدای بانک را در دستور کار خود قرار داده است.

پرتوافکنان گفت: حضور بانک سپه در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تلاش برای همراهی دولت محترم و نظام جمهوری اسلامی ایران در اجرای پروژه‌های ملی از مصادیق معروف است.

عضو هیأت‌مدیره با بیان اینکه بعد از تحریم‌ها بانک سپه مدیریت بحران را به‌خوبی اجرا کرد، افزود: بعد از تحریم ضرورت داشت با توجه به‌شرایط خاصی که برای بانک پیش‌آمده بود آن را هدفمند مدیریت کنیم که این کار انجام شد.

وی ضمن بیان این مطلب که بانک سپه در شش ماهه ابتدای سال‌جاری ۲ میلیارد دلار فعالیت‌های ارزی انجام داده است، تصریح‌کرد: پیش‌بینی ما این است که این عدد به ‌6 میلیارد دلار در پایان سال جاری افزایش پیدا کند.

عضو هیأت‌مدیره گفت: پیشنهاد می‌کنیم در بانک کارگروهی تشکیل شود و مصادیق معروف را برای آگاهی همکاران مشخص کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا