نماینده پیشکسوت بیمه آسیا و صنعت بیمه درگذشت

غلامرضا فرجودی با بیش از 27 سال نمایندگی بیمه آسیا و فعالیت در صنعت بیمه، در اثر بیماری درگذشت.

به گزارش دنیای بانک و بیمه از روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه ای با تسلیت درگذشت نماینده این شرکت اعلام کرد: غلامرضا فرجودی نماینده پیشکسوت، توانمند و فعال بیمه آسیا و صنعت بیمه، پس از سال ها فعالیت حرفه ای در این صنعت، متاسفانه در 30خرداد ماه سال ۱۴03 در اثر بیماری در تهران درگذشت.

بنابر این اطلاعیه، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل در پیامی ضمن ابراز تاسف عمیق از درگذشت این نماینده ارزشمند بیمه آسیا و اعلام همدردی با بازماندگان سوگوار آن فقید، درگذشت ایشان را به خانواده معزا و خانواده بزرگ بیمه آسیا به ویژه شبکه فروش، صمیمانه تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: فقدان این همکار عزیز و گرانمایه بی تردید ضایعه سنگینی برای بیمه آسیاست و صفات نیکوی ایشان در تلاش صادقانه و کوشش های خستگی ناپذیر، تعهد و اخلاق حرفه ای، همیشه در یاد ها خواهد ماند و آن را قدر می دانیم  و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم‌ مغفور علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

روابط عمومی بیمه آسیا بدینوسیله فقدان این نماینده توانمند بیمه آسیا را به خانواده محترم ایشان و خانواده صنعت بیمه و بیمه آسیا صمیمانه تسلیت عرض می کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا