نوآوری بانک رفاه در عرصه بانکداری الکترونیک
![](https://www.donyayebank.ir/wp-content/uploads/old_site/290092019816345.jpg)
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، این بانک در راستای مأموریت خود در سال های ۹۲ تا ۹۷ با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، اقدام به ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده است که از آن میان در دو مورد برنده جوایز نوآوری در سطح ملی نیز شده است. اهم خدمات نوین ارائه شده عبارتند از :
– سامانه مدیریت مالی شخصی(سمیم)، برنده جایزه نوآوری جشنواره دکتر نوربخش سال ۹۵ و برنده جایزه جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۹۶٫
– سامانه تبلت بانک رفاه، برنده جایزه جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۹۵٫
– راه انـدازی گیمیفیکـیشن بانک رفاه در قالب بازی رفـاه شهر.
– راه اندازی سامانه مدیریت عملیات یکپارچه نظارت بر حساب های مشتریان سازمانی و شرکتی(معین).
– سامانه پرداخت شناسه دار برای مشتریان حقوقی(جایگزین الکترونیکی مناسبی برای صدور چک).
– سامانه پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی.
– سامانه تسویه با داروخانه ها و بیمارستان های طرف قرارداد تامین اجتماعی.
– سامانه بورس کالا و سامانه معاملات آنلاین سهام.
– ارائه اپلیکیشن موبایلی رفاه پرداخت.
– ارائه خدمت برداشت وجه از خودپرداز بدون کارت.
– ارائه کارت اعتباری "کارا کارت".
– ارائه OTP موبایلی.
– ارائه کارت تنخواه گردان به عنوان ابزاری کارآمد برای شرکت ها و بنگاه ها.
– ارائه خدمت سامانه پرداخت قبوض دفاتر پیشخوان دولت.
– راه اندازی خدمات پرداخت از طریق درگاه موبایلی در بستر NFC به دو روش نشانه گذاری بانک مرکزی و سیم کارت رایتلی سازمان تامین اجتماعی.
– ارائه اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه.
– راه اندازی اولین شعبه تمام الکترونیک بانک رفاه.
– به روزآوری و کارآمد سازی انواع خدمات در کانال های الکترونیکی و اپلیکیشن های موبایلی و اینترنت بانک.