بانک رفاه

هیات مدیره بانک ملت تغییر کرد

به گزارش دنیای بانک و بیمه، سعید محمد علیزاده، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره درخواست مدیرمالی بانک ملت منبی بر تمدید یک ماه دیگر توقف نماد به دلیل تعیین تکلیف غرامت ۱.۶ میلیارد دلاری از انگلیس گفت : در پی مطرح شدن درخواست این بانک و لزوم مشخص شدن موضوع مهم مالی ، سازمان بورس موافقت کرد نماد “وبملت” برای ۱۰ روز دیگر بسته بماند و هیات مدیره سازمان در مورد ادامه تعلیق تصمیم گیری کند .

وی ادامه داد: بنابراین در حالی از ۲۷ خرداد پنجمین اطلاعیه تعلیق نماد بانک ملت برای ۱۰ روز دیگر در کدال منتشر می شود که انتظار می رود بازگشایی این نماد در دهه سوم مهرماه رخ دهدبه گزارش بورس پرس، محمد تقی صمدی مدیرمالی بانک ملت گفته است : این بانک از مسئولان سازمان بورس درخواست کرده تا تعیین تکلیف غرامت ۱.۶ میلیارد دلاری از انگلیس برای یک ماه دیگر تمدید شود، بنابراین بازگشایی نماد در روزهای آینده منتفی و توقف نماد باز هم تمدید خواهد شد.

  • تغییر در ترکیب هیات مدیره

به گزارش دنیای بانک و بیمه بر اساس تصمیم سهامداران در مجمع عمومی عادی به صورت فوق‌العده بانک ملت که ۱۷ شهریورماه امسال با حضور ۷۳.۲ درصدی سهامداران برگزار شده، حسن روستا و حمید تاجیک باغخواص از ترکیب هیات مدیره بانک ملت خارج شدند و بهمن اسکندی، حسین بهاری، محمد تقی صمدی و مرتضی نجف به عنوان ۴ چهره جدید هیات مدیره انتخاب شدند و علیرضا لگزایی و محمد بیگدلی هم همچنان در ترکیب هیات مدیره این بانک بزرگ بورسی ایران باقی مانند و محمد بیگدلی هم به عنوان مدیرعامل بانک ملت به کار خود ادامه خواهد داد.

  • راز جهش دارایی‌های ارزی

بانک ملت پیش از این در اطلاعیه‌ای درباره تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌های اقلام پولی در دسترس به نرخ جدید اعلامی از سوی بانک مرکزی شفاف‌سازی کرده بود که بر اساس آن میزان دارای‌های ارزی این بانک در پایان سال مالی گذشته بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون و ۷۷۶ میلیون و ۱۴ دلار آمریکا برآورد شده بود که موجب رشد ۳۴۷ درصدی سود بانک نسبت به سال مالی ۹۶ شده است. بانک ملت توضیح داده است که  سود اعلامی بر اساس تسعیر حسابهای ارزی در دسترس پس از اعمال آثار هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول ناشی از آن و اصلاح تسعیر پرونده‌های بانک مرکزی ج.ا.ا محاسبه شده است. خاطر نشان می سازد اطلاعات فوق حسابرسی نشده است و تغییر اطلاعات محتمل خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا