بانک رفاه

پاسارگاد، در میان ۱۰برند برتر بانکی خاورمیانه

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلام بانک پاسارگاد، گروه برند فاینانس (Brand Finance) از نشریه بنکر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتی« فایننشال تایمز (Financial Times) » همه ساله نسبت به ارزیابی برندهای برتر بانکی جهان بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی شامل فرآیند ایجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام می‌کند.

در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده در ماه فوریه سال ۲۰۱۸، این بانک در رقابتی فشرده با بانک‌های بین‌المللی موفق شد با ۹ پله صعود نسبت به سال قبل، در جایگاه یکصد و شصت‌وششم(۱۶۶) برند برتر بانک‌های جهان و همچنین به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست ۱۰ برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به ثبت برساند.

ارزش مالی برند بانک پاسارگاد بر اساس رتبه‌بندی مذکور معادل ۱،۱۷۰ میلیون دلار آمریکا ارزیابی شده که حاکی از ۱۹.۶درصد رشد نسبت به ارزش برند این بانک در سال ۲۰۱۷ است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا