بانک رفاه

پرداخت وام ازدواج در بانک کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، علی اکبر فهیمی ا اشاره به اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج از اول مرداد تا پایان شهریور افزود: امسال ۲ هزار و ۹۷۰ نفر در نوبت دریافت وام ازدواج بانک کشاورزی در استان تهران هستند که هزار و ۲۴۹ فقره تا پیش از آغاز طرح ضربتی تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی افزود: با آغاز طرح ضربتی تاکنون ۱۷۷ نفر دیگر نیز وام خود را دریافت کردند.
فهیمی گفت: از همه مزدوجینی که برای دریافت وام ازدواج در شعب بانک کشاورزی استان تهران ثبت نام کرده اند می‌خواهیم هر چه سریعتر با مراجعه به سایت و تکمیل پرونده خود برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.
وی با اشاره به مصوبه بودجه سال ۹۶ مبنی بر بخشش جرایم دیرکرد گیرندگان تسهیلات تا زیر ۴۰ میلیون تومان هم گفت:: همه شعب بانک کشاورزی استان برای اجرای این بخشنامه آمادگی کامل دارند.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت: از بدهکاران که به هر دلیل تاکنون بدهی خود را نپرداخته اند، می‌خواهیم با مراجعه به شعب بانک کشاورزی از این فرصت خوب برای تسویه بدهی و بخشش جرایم خود استفاده کنند.
پرداخت 234 میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی استان تهران 
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت: در سال گذشته 234 میلیارد ریال در قالب 177 فقره تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی استان پرداخت کردیم.
علی اکبر فهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: موفق شدیم 4 درصد بیش از تعهدات خود در اجرای این طرح مهم تسهیلات پرداخت کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 961 میلیارد ریال در قالب 82 طرح برای صنایع تبدیلی کشاورزی استان تهران پرداخت شد، گفت: در سال 96 هم هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها پرداخت کرده ایم.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران با بیان اینکه اجرای طرح های کشاورزی گلخانه ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از مأموریت های بانک کشاورزی محسوب می شود و شعب استان تهران موفق شد در سال گذشته در این باره رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد ، افزود: سال گذشته هزار و 32 میلیارد ریال در قالب 130 طرح برای اجرای گلخانه در استان پرداخت شد.
فهیمی گفت: در سال 96 نیز این مأموریت همچنان ادامه دارد و ما موفق شدیم تا پایان تیرماه 159 میلیارد ریال تسهیلات در 25 طرح گلخانه ای پرداخت کنیم.
وی افزود: به این ترتیب در سال های 95 و 96 بیش از 114 هکتار از زمین های مناسب گلخانه در استان تهران زیرپوشش این طرح مهم رفته است.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت: بیشتر این تسهیلات در شهرستان های ورامین، پاکدشت و پیشوا که بیشترین ظرفیت برای اجرای طرح های گلخانه ای را دارند ، پرداخت شده است.
تسهیلات 50 میلیون ریالی به خانوارهای بالای 4 نفر در قالب یاراکارت 
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت: در طرح یاراکارت به خانوارهایی که 4 نفر به بالا هستند 50 میلیون ریال تسهیلات با ضمانت یارانه نقدی سرپرست خانوار تعلق می گیرد.
علی اکبر فهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اگر خانوار یک نفره باشد 12 میلیون ریال، دو نفره 25 میلیون ریال و سه نفره 37 میلیون ریال می توانند تسهیلات دریافت کنند.
وی با بیان اینکه شعب بانک کشاورزی استان تهران آماده ارائه این تسهیلات به سرپرستان خانوارهایی است که از بانک کشاورزی یارانه خود را دریافت می کنند ، گفت : سود این تسهیلات مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار 18 درصد و بازپرداخت آن 36 ماهه است.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران افزود : پایانه گل و گیاه استان تهران در شهرستان اسلامشهر با تسهیلات بانک کشاورزی در حال تجهیز و تکمیل است.
فهیمی با بیان اینکه قرار است با تمام شدن کار این پایانه مکانیزه و مدرن کار صادرات گل از استان تهران متمرکز شود ، گفت: در این طرح خریداران مانند بازار بورس می توانند به سالن اصلی مراجعه و با مشاهده نمونه گلها و قیمت و کیفیت آنها سفارش خود را ثبت کنند و پس از بسته بندی آن را تحویل بگیرند.
وی افزود: برای تکمیل این طرح بانک کشاورزی استان تهران 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است و اگر شهرداری منطقه کمک کند و مشکل موجود رفع شود ان شاءالله امسال این پایانه افتتاح خواهد شد.
اجرای طرح بزرگ انتقال پساب تصفیه شده شهرری به دشت های ورامین 
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت : طرح بزرگ و مهم انتقال پساب تصفیه شده شهرری به دشت های ورامین با اختصاص 100 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک مسکن در حال اجراست.
علی اکبر فهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: با اجرای این طرح تحولی شگرف و بزرگ در کشاورزی منطقه ورامین بوجود خواهد آمد.
وی با بیان اینکه طول اجرای این طرح 36 کیلومتر است، گفت: قرار است لوله هایی با قطر 3 متر در  طول این مسیر برای انتقال پساب تصفیه خانه شهرری به کار گرفته و 9 هزار لیتر بر ثانیه به دشت های ورامین آبرسانی شود.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران افزود: خوشبختانه پیمانکار این طرح کارگاه خود را تجهیز کرده و کارخانه تولید لوله هایی با قطر 3 متر در محل طرح ایجاد شده و لوله گذاری شروع شده است.
فهیمی با بیان اینکه این طرح 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت: امیدواریم این طرح هر چه سریعتر به انجام برسد تا کشاورزان ورامین از برکات آن استفاده کنند.
وی افزود: در سال 96 بانک کشاورزی استان تهران 264 میلیارد ریال صرف اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در استان کرده است و از هر گونه طرحی برای صرفه جویی در آب و مدیریت آن پشتیبانی می کنیم.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران گفت: در طرح تحرک اقتصادی و خروج بنگاه های تولیدی از رکود ، سال گذشته در سیستم بانکی استان تهران رتبه اول را بدست آوردیم.
فهیمی افزود: از کل پرداختی تسهیلات به واحدهای تولیدی در سیستم بانکی استان تهران، بانک کشاورزی استان 37 درصد را به خود اختصاص داد.
وی گفت: این مأموریت امسال نیز ادامه دارد و قرار است این تسهیلات به واحدهای مرتبط با کشاورزی استان تهران اختصاص یابد.
مدیر بانک کشاورزی استان تهران افزود: این طرح ها با معرفی ادارات کل صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی استان اجرایی می شود.
 
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا