بانک رفاه

پرش ۳۹۵ درصدی سود بیمه البرز در بهار ۹۹

 

به گزارش دنیای بانک و بیمه، صورت‌های مالی و حساب سود و زیان حسابرسی نشده شرکت بیمه البرز نمایانگر این واقعیت است که شرکت یادشده در بهار امسال تنها موفق شده ۱۷ درصد بر حق بیمه تولیدی خود نسبت به مدت مشابه پارسال بیافزاید و درآمد بیمه البرز از محل حق بیمه‌ها هم در این مدت فقط ۱۸ درصد قد کشیده است.
البته نکته مهم این است که شرکت بیمه البرز در گزارش عملکرد خود اعلام کرده که در بهار امسال نسبت به بهار پارسال ۲۰ درصد کمتر به بیمه‌گذاران خسارت پرداخت کرده و با این حساب درآمد شرکت از محل حق بیمه سهم نگهداری با رشدی ۱۹ درصدی نسبت به پایان فصل نخست ۹۸ بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۵ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال در بهار امسال محاسبه و اعلام شده است.
از جمله علت‌های افزایش سود خالص بیمه البرز در بهار امسال نسبت به بهار پارسال می‌توان به رشد ۹۶ درصدی سود ناخالص این شرکت از محل فعالیت‌های بیمه‌ای اشاره کرد به نحوی که سود شناسایی شدن از محل فعالیت‌های بیمه‌ای از ۷۸۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال در بهار ۹۸ به رقم یک هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال در بهار امسال رسیده است.
شرکت یادشده در پایان سال مالی گذشته خود تنها ۲۵۶ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرده و در بهار امسال موفق شده تقریبا همین میزان سود را در سه ماه به دست آورد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا