بانک رفاه

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

                                                                              بسمه تعالی

فرا رسیدن هفته پژوهش را به پژوهش گران پرتلاشی که در پی تولید علم و کشف ناشناخته ها هستند، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

در عصر کنونی، علم و تکنولوژی تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تحت سیطره خود درآورده است، تولید علم نیز که اساس دانایی و فرزانگی است، با تحقیق و پژوهش شکل می گیرد. بنابراین، باید به موضوع پژوهش به عنوان کلید و بستر رشد و توسعه نگاه کرد و از تلاش های پژوهش گرانی که صادقانه و مخلصانه در این راه تلاش می کنند، قدردانی کرد.

از نقش پژوهش در برنامه ریزی ها و فعالیت های سازمانی نیز نباید غافل شد. امروزه نیاز به تحقیقات، پژوهش و رویکرد های علم محور در فعالیت های سازمانی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. بستر تمامی دستاورد ها و موفقیت های سازمانی، پژوهش و تحقیقات علمی است و تنها با پژوهش و تحقیق می توان تصمیم های آگاهانه گرفت و مسیر رشد و توسعه سازمان ها را هموار کرد.

بانک رفاه کارگران که پس از شش دهه فعالیت اکنون در زمره بانک های برتر و تأثیر گذار کشور در حوزه های مختلف اقتصادی قرار گرفته است، مدیون تلاش ها و کوشش های متعهدانه کارکنان تحصیل کرده و پژوهش گری است که در راه تحقق اهداف و رسالت های سازمانی با شور و حرارت و عشق فراوان تلاش می کنند و به نیکی آگاهند که در فضای رقابتی موجود، رشد و پیشرفت از مسیر علم و پژوهش می گذرد.

بانک رفاه کارگران تلاش می کند، در حوزه پژوهش زمینه و بستر مناسبی برای پژوهش گران جوانی که دل در گرو رشد و آبادانی کشور دارند فراهم کند و دست آن ها را به گرمی بفشارد؛ چرا که اعتقاد راسخ داریم سرمایه گذاری در تحقیقات و پژوهش، باعث شکوفایی، خلاقیت و نوآوری می شود و نتایج و دستاوردهای بسیار درخشانی در تمامی عرصه ها رقم می زند.

از خداوند متعال، سلامتی، سر بلندی و شادکامی پژوهشگران و محققان ساعی و توانمندی را که صادقانه در این مسیر حرکت می کنند، خواستارم.

                                                                             اسماعیل للـه‌گانی

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا