چقازردی رئیس امر به معروف بانک سپه شد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در حکم صادر شده از سوی احمد زرگر آمده است: ضمن استعانت از درگاه ایزد منان، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه منصوب می گردید.

امید است در ظل توجهات حضرت باریتعالی در راستای احیاء این دو فریضه مقدس الهی، تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و با همکاری مسئولین و تشکیل جلسات و جذب امکانات، گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.

* چقازردی: با بزرگ اندیشی و تدبیر فریضه نهی از منکر را با دیدگاه امر به معروف بجا آوریم
براساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه در مراسم دریافت حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه ضمن تأکید بر تفکیک ناپذیری امر به معروف از نهی از منکر اظهار داشت: انسان های فعال در این حوزه باید با بزرگ اندیشی، دقت، ظرافت و تدبیر، فریضه نهی از منکر را با دیدگاه امر به معروف انجام دهد.
چقازردی ارزش های دینی و اخلاقی را از مصداق های اصلی معروف برشمرد و افزود: خدامحوری و عدالت محوری در راس همه ارزش ها قرار گرفته و همه ما باید مواظب اعمال، رفتار و نیات خود در محضر باریتعالی باشیم.
رئیس هیأت مدیره بانک از امانتداری بعنوان اولین معروف لازم هر بانکدار نام برد و خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، عدم خیانت در امانت، خدمت رسانی به مردم، جلب رضایت و تأمین نیازهای مشتریان به واسطه ارائه خدمات محصولات جدید بانکی و همچنین منشاء خیر بودن برای خود و مشتریان مصداق های معروف در صنعت بانکدرای است.
وی گشایش امور مسلمین، حضور در جماعات و مناسبت ها، عیب پوشی و پاک دامنی را از دیگر مصداق معروف برشمرد و اظهار داشت: در بانک سپه برای کمک به اجرای عدالت باید سعی کنیم زمینه و بسترهای لازم جهت حضورافراد با استعداد در سمت ها و موقعیت های متناسب با توانمندی ها و لیاقت آنها مهیا شود.
چقازردی با بیان اینکه رعایت عدالت و ایجاد حس عدالت محوری در بانک به تسریع و تسهیل امور کمک می کند تأکید کرد: برای رسیدن به این نقطه باید همه ما سخت تلاش کنیم.
وی افزود: دروغ، غیبت، پرده دری و تزریق یأس و نا امیدی باید با تدبیر مناسب به معروف تبدیل شود.
شایان ذکر است حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سپه توسط هاشمیان معاون دبیر این ستاد به محمد کاظم چقازردی اعطا شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا