بانک رفاه

کارت‌های بانک صادرات مرز ۵۹ میلیون را رد کردند

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، توسعه کمی و کیفی خدمات قابل ارایه برروی کارت های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است و نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می نماید. بر این اساس تا پایان خردادماه سال جاری ۵٧میلیون و ٢٠٩هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است که این میزان بیانگر رشد ٢٧درصدی تعداد کارت های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩۴ است و از این تعداد، بیش از ۴١میلیون کارت مربوط به سپهر کارت های صادره می باشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیت های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
 دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاه های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩۶٠٢)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و دستگاه های کارتخوان شعب استفاده نمایند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢۵٧۵ شعبه در سراسر کشور، نصب بیش از ۴۴٢ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا