بانک رفاه

کسب دو گواهینامه از سوی بانک رفاه

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، پس از ارزیابی های شرکت مذکور از ۲۹ اداره ستاد مرکزی، دو شعبه مستقل، سه مدیریت شعب مناطق تهران، مدیریت شعب استان های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و خراسان رضوی و ۲۹ شعبه ممتاز و درجه یک تابعه، بانک رفاه موفق به کسب گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 و سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری-راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها ISO10002:2014 شد.

بر اساس این گزارش ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت بانک رفاه با استفاده از روش نمونه برداری و با هدف حصول اطمینان از انطباق فرایندها با استانداردهای مرجع و اهداف و استراتژی های کلان بانک انجام شد. 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا