بانک رفاه

گفت و گوی تلفنی معاون اعتباری بانک رفاه با مشتریان

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، وحید خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.
بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی در میان بگذارند، می‌توانند روز یکشنبه اول خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا