بانک رفاه

قدم زدن در دنیای بانکداری دیجتال با فرا رفاه

به گزارش دنیای بانک، با رونمایی از نسخه اندروید فرا رفاه به عنوان دروازه ورود مشتریان بانک رفاه به دنیای بانکداری دیجیتال، حالا دیگر نیازی به رفتن به شعب این بانک در سراسر ایران ندارید و حتی تمام مراحل افتتاح حساب قرض الحسنه نزد این بانک به صورت آنلاین آنهم با احراز هویت مشتریان با بهره‌گرفتن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. این تازه گام نخست است و بانک رفاه پس از افتتاح آنلاین حساب توسط مشتریان، کارت بانکی را در آدرس تعیین شده ارسال می‌کند.

تنها 7 دقیقه

برای افتتاح حساب در فرا رفاه بانک رفاه کارگران دیگر نیازی به کپی شناسنامه و کارت ملی و … برای افتتاح حساب ندارید و لازم نیست وقت‌ گرانبهای خود را صرف رفتن به شعبه این بانک کنید و تنها 7 دقیقه کافی است که مدارک خود را بارگذاری نموده و در صورت تائید بانک مرکزی، ظرف چند دقیقه، حساب‌تان فعال خواهد شد، بدون اینکه یک ریال هم بپردازید. جالب اینکه برای فعال‌سازی حساب در فرا بانک، 3 مدرک به نام مشتری کافی است؛ اصل کارت ملی و شناسنامه و یک خط تلفن فعال به نام خودتان.

بانک خودتان را آنلاین کنید

پس از سپری کردن این چند دقیقه زمان برای افتتاح حساب در فرا رفاه و دریافت کارت بانکی‌تان در خانه یا محل کار، با انجام مراحل فعال کردن کارت و تخصیص رمز کارت و رمز هریم، از طریق اپلیکیشن، آنلاین بانک را در اختیار دارید و می‌توانید به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده، همه قبوض را در زمان تعیین شده بپردازید و به تمامی خدمات مبتنی بر کارت و حساب‌تان دسترسی داشته باشید.

بر اساس این گزارش، احراز هویت غیرحضوری مشتری با استفاده از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به صورت غیرحضوری، ثبت درخواست صدور کارت و تحویل آن در آدرس اعلام شده از سوی مشتری، امکان ردگیری مرسوله پستی (کارت ارسال شده) در سامانه، تخصیص رمز اول کارت و فعال‌سازی رمز هریم به‌صورت غیرحضوری، درخواست صدور کارت المثنی، تغییر رمز کارت، فعال‌سازی‏/غیرفعالسازی کارت، ارائه خدمات بانکی مبتنی بر حساب و کارت، ارائه سرویس ویژه مدیریت خودکار قبوض شرکت‌های خدماتی و اپراتورهای تلفن همراه و… ازجمله خدمات غیرحضوری هستند که از طریق سامانه فرارفاه (نئوبانک) بانک رفاه کارگران به مشتریان این بانک ارائه می‌شود.

چرا از فرا رفاه استفاده می‌کنیم؟

فرا رفاه یا نئوبانک رفاه، در واقع یک استارت آپ بانکی است که تمامی فرایندهای افتتاح حساب را آنلاین و بدون اینکه نیازی به تکمیل فرم‌های کاغذی داشته باشید را انجام می‌دهد و مبنای آن پاسخ به نیازهای حال و آینده مشتریان است. کارشناسان بانک رفاه برای اطمینان خاطر شما، تمامی پروتکل‌های امنیتی را با دقت در فرا رفاه بر اساس استانداردهای بانک مرکزی پیش‌بینی کرده‌اند و به این ترتیب، آسایش مشتریان تضمین شده است. اگر مشتری این بانک هستید یا می‌خواهید در باشگاه مشتریان بانک رفاه عضو شوید، فرا رفاه، راه ورود شما به دنیای بانکداری دیجیتال را کوتاه و سریع‌تر و البته امن‌تر می‌سازد. بدون اینکه نیاز به کارت بانکی‌تان داشته باشید و یا اینکه بخواهید در کیف‌ پولتان، اسکناس نگه دارید، در هر لحظه به حساب بانکی‌تان دسترسی دارید.

نکته مهم و متمایز در فرا رفاه اینکه بانک رفاه با هدف رضایت و پاسداشت حقوق مشتریان، تمامی هزینه ارائه خدمات برای نصب اپلیکیشن فرا رفاه، افتتاح حساب و صدور و ارسال کارت را رایگان نموده و مشتریان یک ریال هم نباید بپردازند. برای نصب اپلیکیشن اندرویدی این اپلیکیشن جدید می‌توانید از طریق کافه بازار یا مراجعه به سامانه فرا رفاه مراجعه کنید.

در گام نخست شما در فرا رفاه، هم می‌توانید موجودی حساب‌تان را افزایش دهید، شارژ بخرید، انتقال وجه حتی حواله‌های بانکی ساتنا و پایا را انجام دهید، به حساب خیریه‌ها و نهادهای نیکوکاری پول واریز کرده و یا حق بیمه خودتان را آنلاین بپردازید.

البته برای اینکه راحت‌تر و سریع‌تر نزد بانک رفاه، حساب فرا رفاه باز کنید و از خدمات بانکداری دیجیتال استفاده ببرید، می‌توانید ابتدا راهنمای کاربری سامانه نئوبانک رفاه را اینجا مطالعه کنید. دست نگه دارید! اگر مشتری بانک رفاه هستید، فقط کافی است به هنگام نصب فرا رفاه، یکی از حساب‌های خود نزد این بانک را انتخاب کنید و اگر هم تا حالا مشتری این بانک نشده‌اید، به صورت خودکار و آنلاین، بانک برایتان یک حساب قرض‌الحسنه باز می‌کند و کارت آن را به صورت رایگان برایتان می‌فرستد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا