بانک سپه در حمایت از حقوق مصرفکننده برتر شد
![](https://www.donyayebank.ir/wp-content/uploads/old_site/821058090058296.jpg)
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلام بانک سپه؛ پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان، این بانک با کسب امتیاز کامل در همه شاخصها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب کردهاند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخصهای مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است: