به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، پایانه فروش (POS) دستگاهی است که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکهای به سیستم بانکی با اتصال به شماره حساب مشتری امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب مشتری (دارنده کارت) به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) را فراهم میسازد.
خدمات و مزایا:
1- پرداخت الکترونیکی وجه خرید
2- امکان دریافت موجودی حساب
3- سرویس پرداخت شناسهداربر روی پایانههای فروشگاهی
4- پرداخت قبوض سازمان های خدماتی
5- خرید شارژ تلفن همراه و…
نصب و پشتیبانی از پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات:
پذیرندگان پایانه های فروش بانک سپه، پس از نصب دستگاه در صورت نیاز به پشتیبانی اعم از خرابی دستگاه، درخواست Roll، و یا رفع مغایرت می توانند با شماره تلفنهای مرکز تماس (Call Center) شرکت پشتیبان مندرج در برچسب الصاق شده بر روی پایانه های فروش به شرح ذیل تماس حاصل نمایند:
– شرکت پرداخت الکترونیک سامان: 84080-021 / وب سایت: www.sep.ir
– شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان : 2318-021 / وب سایت: www.pec.ir
– شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد: 23505-021 / وب سایت: www.pep.co.ir
|
ریزتراکنشها و گزارشهای پایانه فروش (POS) پذیرندگان طرف قرارداد بانک سپه
پذیرندگان (فروشندگان) در صورت تمایل به دریافت ریزتراکنش ها و گزارش های پایانه های فروش (POS) نصب شده در محل کسب و کار خود کافی است به وب سایت شرکتهای طرف قرارداد بانک سپه مراجعه نمایند.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان
شماره مرکز تماس: 84080
برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود.
شرکت کارت اعتباری ایران کیش
شماره مرکز تماس: 85949
در پورتال شرکت گزینه ثبت نام و سپس سیستم ایجاد کاربری را انتخاب و با وارد نمودن کد ملی نام کاربری و رمز ورود دریافت می شود.
با وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود ریزتراکنشها و گزارشات مربوط قابل دریافت است.
شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان
شماره مرکز تماس: 2318
روبات تلگرام: PecBot@
با ورود به روبات تلگرامی به آدرس درج شده و با انتخاب گزینه ثبت نام و سپس وارد نمودن کد ملی و شماره همراه و در آخر کد پایانه از طریق سامانه 50002318 پیامک خوشامدگویی و اعلام ثبت موفق اطلاعات به پذیرنده ارسال شده و به منظور دسترسی به فرآیند دریافت ریزتراکنشها و گزارشات می بایست کد امنیتی ارایه شده را در روبات تلگرام وارد نماید.
شرکت آسان پرداخت پرشین
شماره مرکز تماس: 83333
با نصب دستگاه، کدکاربری، و رمز ورد به پورتال شرکت از طریق پیامک به پذیرنده ارسال می شود در صورت فراموشی برای دریافت مجدد کدکاربری و رمز عبور با مرکز تماس شرکت تماس حاصل شود.
در پورتال شرکت با وارد نمودن کد پذیرنده (مندرج بر روی دستگاه)، کدکاربری و رمز عبور وارد بخش پذیرندگان شده و ریزتراکنش و گزارشات مربوط را دریافت نمایند.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
شماره مرکز تماس: 23505
برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود.
|
|
|
|
|
دریافت خدمات برداشت، ماندهگیری و انتقال وجه شتابی بر روی پایانههای شعب (Pin Pad)
با استفاده از این خدمت، دارندگان کارتهای سایر بانکها میتوانند از طریق پایانههای شعب (Pin Pad) بانک سپه، خدمات برداشت، ماندهگیری و انتقالوجه را به شرح ذیل دریافت نمایند:
1- برداشت وجه شتابی (کارت سایر بانکهای عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 5.000.000 ریال
2- ماندهگیری شتابی (کارت سایر بانکهای عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)
3- انتقال وجه شتابی (کارت سایر بانکهای عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 150.000.000 ریال
بر اساس تعرفه ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا. کارمزد برداشت وجه شتابی از طریق پایانه شعب 10،000 ریال، کارمزد ماندهگیری شتابی از طریق پایانه شعب 2،000 ریال و کارمزد انتقال وجه کارت به کارت شتابی از طریق پایانه شعب نیز به شرح جدول زیر است که به صورت خودکار از حساب متصل به کارت مشتری برداشت میشود.
مبلغ مورد انتقال
|
کارمزد
|
مبلغ مورد انتقال
|
کارمزد
|
تا 10 میلیون ریال
|
5.000 ریال
|
از 80 تا 90 میلیون ریال
|
21.000 ریال
|
از 10 تا 20 میلیون ریال
|
7.000 ریال
|
از 90 تا 100 میلیون ریال
|
23.000 ریال
|
از 20 تا 30 میلیون ریال
|
9.000 ریال
|
از 100 تا 110 میلیون ریال
|
25.000 ریال
|
از 30 تا 40 میلیون ریال
|
11.000 ریال
|
از 110 تا 120 میلیون ریال
|
27.000 ریال
|
از 40 تا 50 میلیون ریال
|
13.000 ریال
|
از 120 تا 130 میلیون ریال
|
29.000 ریال
|
از 50 تا 60 میلیون ریال
|
15.000 ریال
|
از 130 تا 140 میلیون ریال
|
31.000 ریال
|
از 60 تا 70 میلیون ریال
|
17.000 ریال
|
از 140 تا 150 میلیون ریال
|
33.000 ریال
|
از 70 تا 80 میلیون ریال
|
19.000 ریال
|
|
|
توجه: لازم به ذکر است با عنایت به لزوم احراز هویت دقیق مشتریان هنگام ارائه خدمات حضوری، ارائه خدمات شتابی در شعبه، صرفاً به اشخاص حقیقی دارنده کارتهای بانام و پس از احراز هویت دقیق آنان امکانپذیر است.
|
|
|